نوشته‌ها
لیست نوشته ها
جستجو

سه‌شنبه - ۲۱ دی ۱۳۸۹

 کاپیتان فریدون دادرس، خلبان پرواز بی‌بازگشت بویینگ ۷۲۷ ایران‌ایر، از دوستان خانواده‌گی ما بود. وای بر من که تازه ام‌روز فهمیدم چه اتفاق تلخی افتاده است. این همه هواپیما، این همه پرواز، و فقط گاهی سقوط. چرا باید خلبان پرواز شماره‌ی ۲۷۷ او می‌بود؟ خبر را وقتی شنیدم که در برف سنگین عصر در اتوبان یادگار امام گیر افتاده بودم، و انگار دنیا روی سرم خراب شد. گفتم تشابه اسمی‌ست، اما فقط می‌خواستم خودم را فریب بدهم.
کاپیتان، در این چند وقت اخیر، گاهی ظهرها برای ناهار پیش ما می‌آمد. می‌گفت و می‌خندید و می‌خنداند. بسیار متین و خوش‌رو و خوش‌برخورد بود و البته مهربان و بیش از اندازه متواضع. دو سه، ساعتی با ما بود و بعد خداحافظی می‌کرد و می‌رفت. وای! باورم نمی‌شود که دیگر نیست و هرگز نخواهد آمد.
لعنت به هر چه نوزدهم دی. لعنت به هر چه پرواز.

امکانات: Next Blog Previous Blog Blog Comments - 83 Print Blog Send To Friend Add Blog To Favorite
http://www.ketablog.ir/blogs/blog.php?code=84
دیدگاه‌
<< صفحه بعدی ۰۱ ۰۲ ۰۳ صفحه قبلی >>
سید علیرضا صدرالسادات
پنج‌شنبه - ۵ تیر ۱۳۹۳
با درود و احترام به ارواح پاک تمامی شهدا به ویژه شهدای خلبان .
متن زیر را به تمامی خلبانان شهید , به ویژه شهید کاپیتان فریدون دادرس و خلبانان حاضر تقدیم میکنم :

پرنده تنها پنج خصلت داشت ,
نخستین اوج در پرواز ,
سپس پرواز بی همراه ,
سه دیگر ,
به منقارش هدف گیرد فراز کهکشانها را ,
چهارم رنگ بی رنگی ,
و در پایان نوایش همچنان نجوا ...

برای شادی روح تمامی خلبانان شهید لطفا فاتحه ای قرائت فرمایید .
یا حق .
امکانات: Email Website

سید علیرضا صدرالسادات
سه‌شنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
با درود و احترام به روح تمامی شهدای خلبان و همچنین شهید خلبان فریدمن دادرس.
اینجانب از نزدیک با جناب دادرس برخورد و دوستی داشتم و به خوبی با ایشان و خانواده بزرگوارشان آشنا هستم . خدا حفظ کند پسران رشید و متدین و همسر متقی آن عزیز از دست رفته را .
شهید دادرس , برای بنده نه تنها یک دوست بلکه معلم , مشاور و راهنما بودند. ایشان از آن گونه انسان های خدایی بودند که ارتباط بسیار قلبی با ایزد پاک و معصومین (ع) داشتند و عشق شهادت در وجودشان نهفته بود .
جناب دادرس عزیز تکیه کلامی بلکه دعایی بر سر زبان داشتند که به همه میفرمودند : عاقبتت به خیر باشد . و چه زیبا با آخرین پروازشان خود عاقبت به خیر شده و به شهادت رسیدند .
جناب کاپیتان فریدون دادرس خلبانی بودند همانند شهید امیر سرلشکر خلبان عباس دوران , شهید امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی , شهید سرلشکر خلبان سید علی اقبالی دوگاهه , شهید سرلشکر خلبان حسین خلعتبری و دیگر شهدای اسطوره ای از اینگونه .
اگر شما با این شهدای بزرگواری که نام بردم آشنایی میداشتید , مطمئنا نظر بنده را در خصوص همسانی خلبان شهید فریدون دادرس تائید میکردید.
کمتر از دو ماه قبل شهادت ایشان به اتفاق خانواده ام د رمنزل ایشان مهمان بودیم . هنگامی که سرگرم گفتگو بودیم و از مسائل مختلف به ویژه پرواز صحبت میکردیم ؛ تلفن به صدا در آمد . آن طرف خط آلمان بود . از جناب دادرس برای چندمین بار  خواسته شد که جهت پرواز به خط هوایی آلمان به پیوندند. از بحرین هم چنین پیشنهادی به ایشان شده بود . اما خلبان دادرس این پبشنهادات را رد کردند . وقتی علتش را جویا شدم ؛ فرمودند : من با بیت المال ملت ایران به اینجا رسیده ام . اگر بروم و جای دیگری پرواز کنم به ملتم خیانت کرده ام !!!
شایان ذکر است شهید دادرس جهت گذراندن دوره های مختلفی به خارج از کشور همانند کشور هلند نیز اعزام شده و در حرفه خویش بسیار به روز , دقیق و از بهترینها بودند . ایشان ساعات زیادی را با تایپ های مختلف بوئینگ از جمله 747 پرواز کرده و تاکید میکنم بسیار حرفه ای بودند.
فرود ایشان در آن شرایط بسیار سخت و تصمیم گیریهایشان همه از سر تجربه و مهارت اندوزی و تمرینات بسیار در انواع شرایط ویژه پروازی با سیمیلاتور و در مراکز آموزش استاد خلبانی صورت پذیرفت .
دوستان عزیز چرا به مسافرینی که در آن پرواز سالم و زنده ماندند نمی اندیشید و فقط به جان باختگانش فکر میکنید؟ سپاس پروردگار را که بر اساس گزارش تیم تحقیق سانحه از جناب دادرس رفع اتهام شد.
روح این بزرگ مرد خدایی شاد و با معصومین (ع) همیشه محشور باد .
برادر شهیدم التماس دعا از شما دارم . یا حق .
امکانات: Email Website

نوید
دوشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
من  خلبان هستم واقعا متاسفم خلبان دادرس همکار گرامی روحت شاد و یادت گرامی باد با عرض تسلیت خدمت خانواده ایشان و آرزوی صبر sad  cry
امکانات: Email Website

niloufar abi
سه‌شنبه - ۱۲ فروردین ۱۳۹۳
Delemon barat khili tang shode amo jon sad  cry
امکانات: Email Website

ali.k
پنج‌شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۲
مهندس جعفر قابل توجه شما موتور تو آسمون ریورز یا به قول خودتون دنده معکوس نمیشه
امکانات: Email Website

ن. دهقانی
چهارشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
بدتر از همه اینه که دوست صمیمت توی هواپیما باشه و مامانت زنگ بزنه که پسرعموی پدرت خلبان هواپیما بوده و شوکه شی که کسی رو که هیچوقت ندیده بودم، از همخون های من، خلبان هواپیمایی باشه که دوستم باهاش رفت، یاد هردوی آنها سبز
امکانات: Email Website

جعفر
سه‌شنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
همگی خفه شین  biggrin تقصیر کاژیتان بود و بس. باید با دنده معکوس اتولو وامیستوند ولی یهو ترمز کرد .... tongue این نظر کارشناسی بندس. روز همگی خوش
امکانات: Email Website

parham
دوشنبه - ۵ تیر ۱۳۹۱
نامردا اومدن همه چیزو سر خلبان خالى كردن mad
امکانات: Email Website

این نظر به صورت خصوصی نوشته شده است و فقط توسط مدیر سایت قابل مشاهده می باشد.

ج.سلطانی
چهارشنبه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
سرکار خانم مرضیه نداف
با سلام
من واقعا وقتی این سایت را با کامنت شما دیدمٰ و متوجه حادثه تلخ و  جانگداز فوت مرحوم دادرس شدم. عمیقا متاثر و ناراحت شدم. دلم واقعا برای خانواده محترمتان سوخت علی الخصوص مادرعزیزتان سرکار حاج خانم دادرس.امیدوارم که خداوند ایشان را علو درجات و به بازماندگانش صبر جزیل عنایت کند. حقیقتا تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما. من متاسفانه تلفنی از پدرگرامی تان نداشتم تا تماس بگیرم. لطفا سلام بنده ابلاغ فرمایید.
مدیر محترم سایت لطفا آدرس ای میل ایشان را برای من ارسال کنید. یا بلعکس  ژیام و ای میل مرا برای ایشان ای میل کنید.
با سپاس
ج.سلطانی
امکانات: Email Website

مرضیه نداف
چهارشنبه - ۳ خرداد ۱۳۹۱
کاپیتان دائی من بودند. منبعد از این همه مدت هنوز کوچک ترین خاطره ازشون چشمامو پر از اشکمیکنه.دائی فریدون منبینظیربود.یکشب شام دعوتشون کردیم خونمون. به من زنگ زد و گفت دائی جان خودت میدونی چقدر دلم تنگ شده و دوست دارمببینمتون اما من صبح زود پرواز دارم مسئولیت جان این همه انسان با منه اگه خسته باشمبه اونا ظلمکردم.ممکنه حرفامونزیاد طول بکشه و من دیر وقت برمبرای استراحت قبل از پرواز.من اطمینان دارم که دائیم تمام تلاششو کرده.اطمینان قلبی اونوکمتر کسی داشت.
امکانات: Email Website

م.ژ
یک‌شنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۰
سلام. بار ها سعی کردم متنی از ته دلم بنویسم و داخل سایت بزارم.ولی هر سری بعد از نوشتنه متنم اونو پاک می کردم.شاید به خاطره اینکه می ترسیدم با خوندن دل نوشته هام در موردم فکر های بدی کنن.بگذریم....که دلم خیلی از نامردی و زود به قاضی رفتنه مردم شکسته......
من ایشونو خیلی خیلی خوب می شناختم
آدمی بود که می تونم به جرات بگم حتی یه نمازش ترک نمی شد.عاشق وطنش،مردمش،همسرش و فرزندانش بود.نمیدونم می دونید یا نه؟
از اون خدا بیامرز یه پسره کوچولو مونده.نمی دونم وقتی این بچه بزرگ بشه و بپرسه که در مرگ پدره من که یک استاد خلبان بود چه کسی مقصره؟مادرش یا برادرانش چه پاسخی برای گفتن دارن؟
ایشون آدمی بود که خیلی خوب به اعصابشون مسلط بودن و در شرایط بحرانی اولین کسی بودن که به شرایط مسلط می شدن.این مسئله را تو کارشون هم داشتن.
فقط می دونم که اگر کوچک ترین احتمال سقوط و یا تهدیدی برای مسافران بود حتی از روی زمین هم بلند نمی شدند.
ولی می دونید ایشون از اول هم آدمه زمینی نبود.اون یه آدم آسمونی بود با افکار سبز خدایی
من وقتی متوجه این اتفاق تلخ شدم خیلی گریه کردم.
اول به خاطره خودم که دلم براش خیلی تنگ میشد.دوم به خاطره همسرش که می دونم همه ی عشق و زندگیش بود،سوم مادرش که تکیه گاه بزرگی رو از دست داد و مهم تر از همه پسره کوچکش.چون من هم بچه ام را یتیم بزرگ کردم.می دونم چقدر سخته یه بچه رو بدونه پشت و پناهی بزرگ کردن.
امیدوارم یه همچین اتفاقی دیگه تو کشوره ما نیوفته و سازمان هواپیمایی کشوری یه فکری به حال وضعیت هواپیما ها بکنه.
در آخر برای تمام خانواده ها و دوستانه افرادی که در این حادثه عزیزی را از دست دادن طلب صبر واجر از خداوند متعال می کنم.
و در آخر به خانواده ی این مرحوم تسلیت میگم...تمام سعیم رو میکنم تا پسرم مانند پدربزرگش مثل یه قهرمان زندگی کنه و قهرمانانه بمیره
ا
امکانات: Email Website

پرهام
پنج‌شنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۰
اقای x كمك خلبان فوكر ١٠٠ هستی و ٢٧ سالته
ادم اسم ایركرفت تایپ خودشو كه غلط تایپ نمی كنه اومدی فوكری این توری نوشتی foucer
عزیزم فوكر رو اینجوری می نویسن fokker
البته ببخشید اگه ناراحت شدی ها
امکانات: Email Website

پرهام
چهارشنبه - ۲۱ دی ۱۳۹۰
من یه فایلی دانلود كردم كه CVR پرواز ٢٧٧ هستش
برید از سایت اپارات  دانلود كنید البته صداش خیلی واضح نیست ولی یه چیزهایی می شه فهمید
امکانات: Email Website

x
دوشنبه - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
آقای شهاب خان برو به dispach ازشون بپرس که صدایی که تو voice maneger ضبظ شده چیه ؟
چک لیست پرواز دوروست بود من اشتباه کردم چون مایع anti ice با آب قاطی شده بوده
ولی برای تحمتی که به من زدی گفتی با پارتی بازی اومدین نمی بخشمت
حالا دیگه از این گل واژه ها نگو
امکانات: Email Website

بهنام و مریم پرورش
دوشنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما

از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم

امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد
امکانات: Email Website

بهزاد آبی
دوشنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
مردان خدا چه باصفا میمیرند
در سجده و با یاد خدا میمیرند
گویی که رسیده حکم آزادیشان
خندان لب وبا میل و رضا میمیرند
امکانات: Email Website

بهزاد آبی
شنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۰
درگذشت(شادروان فریدون دادرس) چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز را به،خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم.




امکانات: Email Website

نیلوفر آبی
شنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۰
موقعی که این خبر رو شنیدم باورم نمیشد حتی نمیخواستم  قبول کنم که همچین اتفاقی افتاده ولی متاسفانه حقیقت داشت فقط میتونم بگم آقای دادرس تک بود و مثل اون کل دنیا رو میگشتین نمیتونستید پیدا کنید.

<<وقتی در آغوش زمین قرار گرفتی هدفی جز پرواز نخواهی داشت دیر یا زود همه ی مان پرواز خواهیم کرد ،پروازی به ابدیت،پروازی به عمق عشق و پروازی به کرانه های حقیقت>>
امکانات: Email Website

نجف پور
یک‌شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۰
سلام
بنده از خانواده یكی از كشته شده گان هواپیمای بوئینگ هستم. میخواهم با خانواده مرحوم دادرس ارتباط بگیرم. اگر امكان دارد بنده را راهنمایی كنید
09124577138
امکانات: Email Website

نیما
شنبه - ۲۹ مرداد ۱۳۹۰
کاپتان ۸ ماه از اون روز میگذره من نمیشناسمت ولی امروز یادت افتادم روحت شاد کاپتان دادرس
امکانات: Email Website

شهاب
چهارشنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۰
فحش مادر داد دیگه چیه بی فرهنگ .تو بحساب خلبانی سیستم de-ice از کار افتاده بوده و بال یخ می زنه و کنده می شه بی سواد اگه به اندازه آب پاش از خلبانی می دونستی می فهمیدی که این کارها بر اساس چک لیسته و روندی است که باید انجام شود نه دلبخواهی اگرم باشه کار شماهاست که با پارتی باری وارد این زمینه مقدس شده اید و با بی سوادیتون جون مردم رو به خطر می اندازید بدبخت من نیازی نمی بینم به تو شماره کارمندی بدم ....خیلی دوست داشتی خلبان شی...آخی بچه عقده ای شده
امکانات: Email Website

x
پنج‌شنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
اقا شهاب میشه خفه شی چرا زر میزنی ما کپتان خوشنویسان داریم شمارهه کارمندی وflight no رو تو نظر بنویس درضمن اینم بگم فوکر بهتر از ۷۲۷
جون فوکرر دارای سیستم های pull back &auoto pailet۱۰۰هستند پس برو فعلا زررررررررررررررررررررررررررررررررررررر نزن
خوب
امکانات: Email Website

x
پنج‌شنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
تو نمیدونی که چه اتفاقی تو کاکپیت افتاد اگر میدونستی نمی گفتی که لعنت بر هر چی پرواز من کل آمار سقوط دلیل جعبه سیاه دارم من خلبان ایران ایر هستم میدونم جه اتفاقی افتاد برو به مرحوم فریدون بگو که چرا مهندس پرواز دکمه anti.ice رو نزده برو به علی بگو که چرا در هنگام landing مرحوم رستگار به کپتان فحش مادر داد
تنها اطلاعات آزادی که میتونم بگگم اینه که کپتان در هنگام سقوط گفت که :انا الا الله و الا الیه راجعون
و دراین  هنگام هواپیما nose  up داد و افتاد ........................................................................
خدا آمریکایی هارا لعنت کند که با هواپیما ندادن به ایران ایر موجب سانحه ما شدند
درضمن من مثل نظر دهان یگر دروغ گو نیستم که بگم من خلبان هستم
(کمک خلبان ههواپیمای foucer 100 هستم و ۲۷ سالمه)
امکانات: Email Website

علی
سه‌شنبه - ۴ مرداد ۱۳۹۰
بجز كاپتن دادرس نفرات دیگری هم در امر پرواز دخیل هستند مانند مهندس پرواز و مكانیك پرواز و نیك میدانستند كه این بوئینگ توانایی هوای بد را نداره و تجهیزات فرود ارومیه مانند مهرآبادنیست و از همان اول این سفر بی بازگشت تلقی میگردد دوستان خانواده بوئینگ بسیار تنبل می باشد اگر در مهرآبادباشید به راحتی میتوانید این موضوع را ملاحظه كنید یك جت ۷۲۷ برای تیك آف نیاز به طی مسافت زیاد و برای اوج گیری نرخ صعود كمی داره یعنی بصورت افقی باند پرواز را تا انتها ترك میكنه ولی یك امدی یا فوكر یا ایرباس بسرعت و بصورت كاملا شیبدار با زاویه بیش از ۳۰درجه اقدام به اوج گیری میكند بنابرین باید علت انتخاب این هواپیما و رفتن مرحوم دادرس به ارومیه را دانست چرا كه هیچ هواپیمایی در آن روز حاضر به تیك اف نبود(فوكر های ۱۰۰ارومیه)  
امکانات: Email Website

علی
یک‌شنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۰
سلام برای همکاران عزیزم تسلیت میگویم  روحتان شاد  

بنده علی خلبان ترکیش ایر لاینز هستم ۲۰ سالمه
امکانات: Email Website

ata
پنج‌شنبه - ۲ تیر ۱۳۹۰
salam man az emsal dar daneshkadeyeh khalabani sapte nam khaham kard va dar zendegim az in badtar naboodeh ke kasi keh az parvaz va havapeyma  hich chizi nemidanad eddeaye bartari konad man captain dadras ra nemishenakhtam vali midanam ke ensaneh kamelan kameli bood chon vaghti shenidam ke ou az khod gozashtegi karde barayeh in keh b727 dar rooyeh roosta sogut konad pass maaloomeh ke ou.... Roohash shad artist
امکانات: Email Website

captain norouzi
یک‌شنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰
کپتن روحت شاد!
من به خوانوادش اول تسلیت میگم بعد تبریک به خاطر داشتن همچین قهرمانی!
واقعا برای کسایکه نسنجیده صحبت میکنن متاسفم! nono
کسیکه تا لحظه ی اخر زندگیش برای جون مسافراش جنگید معلومه چه قهرمانیه!
خوبا زود میرن
روحش شاد و پروازش بلند
امکانات: Email Website

عرفان
چهارشنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
من خیلی متاسف هستم از این واقعه و امید وار هستم برای تمامی خلبانان که این واقعه هیچ کدامشان رخ ندهد.             خدا یش بیامرزد
امکانات: Email Website

علیرضا
چهارشنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
پدر من پرواز۲۷۷را راه انداخت مگفت وقتی وارد هواپیما شدم تا اجازه سوار کردن مسافر را بگیرم که ای کاش نمی گرفتم دیدم در خلبان دادرس  اانتهای هواپیما داره نماز می خونه و هین هخرین نمازش بود پدرم باتمام خمده خداحافظی کرد وگفت LANDING خوبی داشته باشید اما...               خدا همشون بیامرزه sad
امکانات: Email Website

شهاب
شنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
البته قابل توجه دوستان كه فوكر های هما از ۷۲۷ های آن بهتر نیستند و درست با فرقون پرنده هیچ فرقی ندارند و همچنین من به عنوان یكی از مهمانداران ۷۴۷ ایران ایر می دانم كه كپتن دادرس تا اونجایی كه ما یادمونه كمك می پرید و تازه كپتن شده بود و اشتباه وی مسجل بوده است من مطمئنم اگر یكی از خلبانان با تجربه تر ۷۲۷ هم نظیر كپتن خوشنویسان و غیره بودند هیچ وقت با ۷۲۷ تئ ارتفاع پایین دور نمی زدند بابا بخدا این هواپیما طاقت چنین مانوری رو نداره تازه اینكه ۳۷ سال هم عمر  داشته باشه....
امکانات: Email Website

محمد
جمعه - ۲۹ بهمن ۱۳۸۹
در جواب کپتن م.د: واقعا برای هموطنام متاسفم که قراره سوار هواپیمایی بشن که خلبانش تویی. ۴ خط مطلب نوشتی چهل تا غلط املایی داره. بجای اظهار نظر یه سری به دفتر مشقای بچگیت بزن کپتن. nono
امکانات: Email Website

علی آذرنوش - ایران ایر
جمعه - ۲۹ بهمن ۱۳۸۹
در اینکه ناوگان هوایی ما فرسوده است شکی نیست ولی در همه سوانح نمیشه مسئله رو به اون ربط داد. من از کارمندای ایرات ایر هستم و در این مدت از چند خلبان و کارشناس مختلف خبره علت سانحه رو جویا شدم که به اتفاق نظرشون خطای خلبان بود. میگفتند کاری که مرحوم دادرس انجام داده اگه روی یه 727 نو هم انجام میشد باز منجر به سانحه میشد. به زبان ساده پرواز در ارتفاع کم و تصمیم و اقدام به چرخش و صعود ناگهانی در محوطه باند واقعا از توانایی یک 727 خارجه. کاری که شاید از یه جنگنده بشه انتظار داشت. در صورت فقدان مرحوم دادرس و سایر رفتگان رو به خانواده هاشون تسلیت میگم.
امکانات: Email Website

حواله به هواپیمایی کشوری
چهارشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
عزیزای من وفتی که استاندار جهانی میگه هر هواپیما باید حداکثر ۳ بار اورحال شه
و این بوئینگ ۷۲۷ برای ششمین بار اور حال شده
چه انتظاری میشه داشت؟
چرا تو این همه سقوط هواپیمایی کشوری یه بار نگفته مقصر ماییم؟
به نظر من تمام خلبان ها باید اعتصاب کنن
خلبان دادرس از مردان نیک روزگار بود
قاتل خلبان دادرس  سازمان هواپیمایی کشوریه
ایران ایره
نه هوای برفی و دید کم
امکانات: Email Website

حواله به هواپیمایی کشوری
چهارشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
واقعا خجالت بکشین
خلبان بی گناه مجبوره پشت ابوتیارتون بشینه
تا هم تقی به توقی میخوره همه رو میندازن گردن مرحوم خلبان
روح کاپیتان دادرس شاد
من واسه خارج رفتن هم اتوبوس رو به هواپیمای ایرانی ترجیح میدم
اتوبوس  دیگه نقص فنی نداره
ولی هواپیما های ما هر کدوم 30-40 سال عمر دارن
وافعا خجالت بکشین
اگه تحریم هستین برین از کشورای دیگه بخرین
که حد اقل 4-5 سال کار کرده باشه
با جون مردم بیگناه بازی نکنین
قرار بوده با هواپیمای ایرباس برم قطر.وقتی میای تا فوکر 100 گذاشتن
واستون متاسفم
امکانات: Email Website

شیرین از ارومیه
یک‌شنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
یکی از اقوام من هم تو این پرواز بود که خیلی متاثرم ولی مرگ کادر پرواز مخصوصا خلبان که تصور رنجی که کشیده رو نمیشه کرد خیلی غم انگیزه.خدا به نزدیکان همشون صبر بده من که نمیشناختم انقدر سوختم میدونم امثال من زیاد بودن تو اینشهر همه عزادار بودن.لطفا چرتوپرت ننویسید.کاپیتان دادرس روحت شاد
امکانات: Email Website

آشنا
یک‌شنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
من از همسایگان پدری مرحوم دادرسم دیر فهمیدم اما واقعا متاسف شدم
امکانات: Email Website

ناشناس
شنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
متاسفم واست هواپیمایی کشوری.........
امکانات: Email Website

مهماندار
پنج‌شنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۸۹
منیره محمودی همکار عزیزم دلم واست خیلی تنگ شده.واسه همه خاطرات .روحت شاد
امکانات: Email Website

نا شناس
پنج‌شنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۸۹
من به عنوان یک مهماندار در ایران این اتفاقو تسلیت میگم.به هر حال کاپییتان دادرس همکارم بود.ایران یه فکری کن.روح همشون شاد .
امکانات: Email Website

ثبت نظر
برای ثبت نظر جدید در ارتباط با نوشته فرم زیر را کامل کنید.
وارد کردن مواردی که با علامت v مشخص شده‌اند الزامی است.
نام: v
Chage Language
پست الکترونیک:
سایت اینترنت:
نظر شما: v
 :artist:  :biggrin:  :bowl:  :cry:  :dizzy:  :mad:  :nono:  :pirate:  :sad:  :shocked:  :sick:  :smile:  :tongue:  :uhh:  :wacko:  :wink:  :yinyang:

نظر خصوصی
در صورت انتخاب این گزینه، نظر بصورت خصوصی ثبت خواهد شد و فقط توسط مدیر سایت قابل مشاهده خواهد بود.
تاییدیه: v
برای تایید اطلاعات فرم متن داخل تصویر را مجددا وارد نمایید.

 
نوشته‌های مرتبط

RSS 2.0

javied1364@gmail.com

امکانات
خبرنامه سایت
گزارش‌ها
مطالب سایت
نوشته ها: ۲۸۰
نظرات: ۹۸۳
دنبالکها: ۰
مشاهده صفحات
تعداد کل: ۲۶۷۵۲۲۶ صفحه
مشاهده امروز: ۶۸۳ صفحه
بیشترین مشاهده:
جمعه - ۴ فروردین ۱۳۹۶
تعداد: ۲۶۶۷۴ صفحه
بازدید همزمان
در حال حاضر: ۶ نفر
بیشترین بازدید همزمان:
چهارشنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
تعداد: ۳۶۱ نفر
مراجعه به: